تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر بازی جدید Need for Speed منتشر شد

کد خبر: ۵۴۷۶۳۷

۴۱  بازدید

چندین بازی جدید در همایش اختصاصی EA به نمایش در آمدند که شاید یکی از مورد انتظارترین بازی ها، نسخه جدید نیدفوراسپید با نام Payback بود. در روزهای گذشته تریلری از این بازی منتشر شده بود و دیشب نیز EA تریلر رسمی بازی را در E3 2017 منتشر کرد.

مجله سخت افزار - شب گذشته کمپانی EA نمایشگاه E3 2017 را به صورت غیر رسمی آغاز کرد. همان طور که پیش تر و در برنامه های زمان بندی نمایشگاه نیز اعلام شد کنفرانس های شرکت های مطرح حاضر در این نمایشگاه از یک روز پیش از آغاز رسمی آن شروع می شوند و EA به عنوان اولین شرکت این مراسم را برگزار کرد.

 تریلر بازی Need for Speed: Payback در نمایشگاه E3 2017

چندین بازی جدید در همایش اختصاصی EA به نمایش در آمدند که شاید یکی از مورد انتظارترین بازی ها، نسخه جدید نیدفوراسپید با نام Payback بود. در روزهای گذشته تریلری از این بازی منتشر شده بود و دیشب نیز EA تریلر رسمی بازی را در E3 2017 منتشر کرد. پی بک بر اساس توضیحات در تاریخ 10 نوامبر به صورت رسمی روانه بازار خواهد شد.

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 تریلر بازی Need for Speed: Payback در نمایشگاه E3 2017



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر بازی جدید Need for Speed منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..