تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان آکادمی تراکتورسازی زیر ذره بین گل محمدی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که از ابتدای هفته آینده تمرینات این تیم را آغاز خواهد کرد، پیش از شروع تمرینات به مدت 2 روز تیم منتخب آکادمی این باشگاه را زیر نظر خواهد گرفت.

بر این اساس یحیی گل محمدی روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد برگزاری یک مسابقه دوستانه و همچنین تمرین تیم منتخب آکادمی این باشگاه خواهد بود که شامل بازیکنان بومی تیم های امید و جوانان همچنین تعدادی از بازیکنان تیم تراکتورسازی نوین است.

بازیکنان این تیم فصل گذشته عملکرد خوبی در رقابت های لیگ استان همچنین مسابقات لیگ کشوری داشته اند و بر همین اساس در قالب تیم آکادمی تراکتورسازی انتخاب شده اند که طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل تیم عقاب تبریز قرار می گیرند.

گل محمدی پیش از شروع تمرینات تراکتورسازی بازیکنان منتخب آکادمی این باشگاه را زیر نظر می گیرد تا تعدادی از بازیکنان مستعد مورد نظر خودش را برای حضور در تمرینات تیم بزرگسالان انتخاب کند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان آکادمی تراکتورسازی زیر ذره بین گل محمدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..