تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا دستیاران یحیی در تراکتور معرفی نمی‌شوند؟

کد خبر: ۵۴۷۷۱۳

۷۸  بازدید

انتخاب نشدن دستیاران یحیی گل محمدی در تراکتورسازی به یکی از مسائل مهم پیرامون این تیم تبدیل شده است.

ورزش‌سه: در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری مشغول آماده سازی خود برای حضوری مقتدرانه در لیگ هفدهم هستند، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تمرینات این تیم را نیز یک هفته به تعویق انداختند و وضعیت برخی بازیکنان نیز هنوز مشخص نشده است.

از سوی دیگر مساله ای که در روزهای گذشته درباره اش بسیار بحث شده است، انتخاب نشدن دستیاران یحیی گل محمدی است. سرمربی تیم تراکتورسازی حدودا دو هفته ای است کارش را در این تیم شروع کرده اما تا این لحظه دستیارانش را معرفی نکرده است. اگرچه صحبت هایی درباره حضور جواد منافی وجود دارد اما هنوز به طور رسمی چیزی مشخص نیست.

از سوی دیگر قرار بود روی تاوارس مربی دروازه بان های پرتغالی فصل گذشته تراکتورسازی به این تیم برگردد که این موضوع منتفی شد.

با این وجود انتخاب نشدن دستیاران گل محمدی در کنار عدم تعیین تکلیف برخی بازیکنان اصلی شرایطی نگران کننده را برای هواداران تراکتورسازی ایجاد کرده است. حالا آنها امیدوارند  مسئولان باشگاه به این وضع سر و سامان دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا دستیاران یحیی در تراکتور معرفی نمی‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..