تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاصره کامل داعش در سوریه

به گزارش افکارنیوز،

با رسیدن رزمندگان سوری به مرز عراق، گروه تروریستی تکفیری داعش در سوریه از هر طرف به محاصره کامل درآمده است.

طی پیشروی‌های اخیر 150 کیلومتر از مرزهای سوریه با اردن به دست رزمندگان اسلام از چنگ تروریست‌های تکفیری خارج شد.

رزمندگان سوری از زمان ورود به استان "رقه"، 500 کیلومتر مربع از ریف غربی این استان را از تروریست‌های تکفیری پس گرفته‌اند.

ارتش سوریه پس از درگیری های شدید با اعضای گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش، کنترل مجدد چند موضع را در اطراف منطقه گازی آرک در شمال شرقی تدمر و مرکز سوریه بدست آورد.

یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای هوادار به عملیات تعقیب تروریست های داعش در شمال شرقی شهر تدمر ادامه دادند و تسلط خود را بر ارتفاعات و مواضع مشرف به حوزه گازی آرک تقویت و تا 4 کیلومتری این حوزه پیشروی کردند.

این منبع تصریح کرد عملیات ارتش به هلاکت شماری از تروریست ها و وارد امدن خسارات به آنان منجر شد.

ارتش سوریه همچنین کنترل مجدد منطقه عباسیه و منطقه تاریخی حمامات زنوبیا در جنوب شرقی تدمر را نیز بدست اورده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاصره کامل داعش در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..