تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تتلو به رئیسی قبل از رفتنش به روسیه!

پیام تتلو خطاب به رئیسی: می روم ولی بعد از جام جهانی برمی گردم!

تتلو: من فقط جایى میرم كه دوست و یار كشورم باشن مثل روسیه !!

امیر تتلو نوشت:

"حالا كه دارم میرم و مطمئنید كه مجوز نمیخوام یه پیغام دارم براى آقاى رئیسى : راستش من میدونستم كه اگه از شما كمك بخوام ، كمكم میكنید و اجازه ى همه چیزو بهم میدین !! من شمارو از نزدیك دیدم و دستتون رو لمس كردم پس میدونم كه روح پاكى دارین و از ته قلبم هوادارتون بودم و هستم !!! امّا اگر من اجازه ى كنسرت مشهد یا لیگ فوتبال رو از شما میگرفتم وجه ى خوبى براى هیچكدام نداشت و من دوست ندارم كه براى هدف خودم از كسى بالا برم و تو زحمت بندازمش !! فقط اگر روزى شنیدین امیر تتلو از ایران رفت بدانید : اولا من فقط جایى میرم كه دوست و یار كشورم باشن مثل روسیه !! هر چقدر هم كه سرد و دور باشه !! ثانیا اونجا هم به دنبال بالا بردن نام ایران و تبلیغ براى اسلام خواهم بود و ثالثا بعد از جام جهانى برمیگردم و با افتخار به كشورم خدمت میكنم "

پیام تتلو به رئیسی

پیام تتلو به رئیسی

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی امیر تتلو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تتلو به رئیسی قبل از رفتنش به روسیه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..