تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان حتی یک ریال برای فلسطینی‌ها خرج نکرده است

به گزارش گروه بین‌المل خبرگزاری فارس، «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد عربستان دو سال است که حتی یک ریال برای فلسطینی‌ها خرج نکرده است.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، یعلون در ادامه گفت: اگر از «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر درباره «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سوال شود ، همان ناسزاهایی را تکرار خواهد کرد که «حسنی مبارک» رئیس‌جمهور سابق مصر درباره «یاسر عرفات» رئیس سابق تشکیلات خودگردان می‌گفت.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «اردوگاه سنی» با اسرائیل در یک کشتی است و نزاع اسرائیلی-فلسطینی، این اردوگاه را نگران نمی‌کند بلکه ایران عامل نگرانی آن است.

یعلون در ادامه گفت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌داند که نزاع قبل از سال 1967 و حتی قبل از سال 1948 آغاز شده و مشکلی اصلی در آموزش است. هیچ چیزی از زمان توافق اسلو تغییر نکرده و رئیس‌جمهور آمریکا می‌داند که فلسطینی‌ها برای شناسایی اسرائیل به عنوان یک دولتی ملی برای ملت یعودی آماده نیستند.

این اظهارات یعلون مبنی بر اختصاص ندادن حتی یک ریال از سوی عربستان به فلسطینی‌ها در حالی اعلام می‌شود که در سفر اخیر ترامپ به این کشور عربستان قراردادهایی به ارزش چند صد میلیارد دلار با آمریکا امضا کرده است.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/FERFZI



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان حتی یک ریال برای فلسطینی‌ها خرج نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..