تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق مکتوب بیت سعید با استقلال؟

به گزارش افکارنیوز،

حسن بیت سعید مهاجم تیم استقلال خوزستان از اصلی ترین گزینه‌های علیرضا منصوریان برای اضافه کردن به خط حمله تیمش بود. این مهاجم سوسنگردی در حالی در روزهای اخیر مذاکراتی را با مسئولین باشگاه استقلال انجام داد که باشگاه‌های فولاد و صنعت نفت آبادان نیز به شدت پیگیر وضعیت او بودند تا در صورت عدم حصول توافق با آبی‌های پایتخت، او را پشت میز مذاکره بکشانند.

بیت سعید روز گذشته نیز مذاکراتش را با آبی‌های تهران انجام داد، اما عملا هیچ خبر رسمی در خصوص این مذاکرات و نتیجه آن مخابره نشد و این در حالی است که به احتمال بسیار زیاد باشگاه استقلال با این بازیکن به توافق کامل رسیده و این توافق بین طرفین مکتوب گردیده است. اما احتمال این که این باشگاه با صلاحدید خود از رسانه‌ای کردن این توافق خودداری کرده باشد زیاد است.

گرچه بیت سعید فعلا از دسترس مربیان سابق خود در استقلال خوزستان و مسئولان باشگاه های صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان خارج است، اما به نظر نمی‌رسد از دسترس مسئولان باشگاه استقلال هم خارج باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق مکتوب بیت سعید با استقلال؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..