تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۹ درصدی تلفات رانندگی در مازندران

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه امسال تعداد ۶۳ نفر شامل ۳۸ مرد و مابقی زن براثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشت.

وی بابیان اینکه در کلیه محورها به‌جز راه روستایی شاهد افزایش آمار بودیم، تصریح کرد: جاده‌های برون‌شهری با ۴۳ مورد و پس‌ازآن به ترتیب محور درون‌شهری با ۱۷ و راه روستایی با ۳ مورد فوتی ناشی از تصادف در آن به ثبت رسید.

به گفته عباسی، بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های ساری، میان درود و بابل هرکدام با ۱۰ و آمل با ۶ مورد بیشترین و فریدون‌کنار و گلوگاه شهرهای بدون فوتی گزارش‌شده است.

عباسی در تفکیک وضعیت متوفی افزود: در زمان وقوع تصادف ۱۹ نفر از افراد عابرین پیاده،۱۵ نفر راننده، ۱۵ نفر سرنشین، ۱۳ نفر موتورسوار، و ۱ مورد هم دوچرخه‌سوار فوتی به ثبت رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه صرفاً آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت‌شده است اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه امسال، هزار و ۱۷۵ نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشت.

 این مقام اجرایی استان یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند در امر فرهنگ‌سازی با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی با برنامه‌ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای کاهش آمار کشته‌ها و مصدومین در حوادث رانندگی مؤثر باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۹ درصدی تلفات رانندگی در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..