تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب ادویه و چاشنی مناسب غذا را به هوش مصنوعی بسپارید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، استفاده از ادویه و چاشنی به گونه ای که انواع غذا طعم و مزه ای دلپذیر و مناسب پیدا کنند کار ساده ای نیست. اما این کار به خصوص در زمان پذیرایی از طیف گسترده ای از مهمانان اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند.

به تازگی دستگاه هوشمندی به نام زست ساخته شده که مانند یک کیوسک هوشمند عمل کرده و با استفاده از یک سیستم مشاهده بصری رایانه ای به افراد توصیه می کند تا از چه ادویه و چاشنی برای مطبوع کردن طعم غذاهای خود بهره بگیرند.

زست با طعم انواع ادویه ها آشناست و درک خوبی از نتیجه ترکیب آنها با انواع غذاها دارد. لذا اگر نمی دانید چگونه باید از برگ مرزنجوش استفاده کنید یا زعفران برای خوشمزه کردن چه غذاهایی قابل استفاده است بهتر است کار را به زست بسپارید.

زست ابتدا محتوای غذای موجود در یک بشقاب را به دقت شناسایی می کند و سپس فهرستی از ادویه ها و چاشنی های مناسب را پیشنهاد می دهد که به تنهایی یا به صورت ترکیبی قابل استفاده خواهند بود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که دارای محلی خاص برای قرار دادن هر یک از چاشنی هاست و فضای زیر چاشنی های منتخب روشن می شوند تا فرد بدون اتلاف وقت بتواند چاشنی مناسب را انتخاب کرده و به مصرف برساند.

دستگاه یاد شده که در آشپزخانه و ناهارخوری های بزرگ قابل استفاده است، هنوز به تولید انبوه نرسیده و قیمت و زمان عرضه نهایی آن به بازار مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب ادویه و چاشنی مناسب غذا را به هوش مصنوعی بسپارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..