تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وسایل خانگی از چندین قرن پیش به تدریج جای خود را در زندگی افراد و خانواده‌ها باز کرده اند که به تدریج با پیشرفت فناوری‌ مدرن شده و اکنون در جدیدترین تحول دارای شبکه اینترنت و قابلیت تعامل با انسان‌ها از طریق گوشی تلفن همراه شده اند.

ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، تلویزیون و وسایلی از این دست با قیمت‌های مختلف توسط برندهای تولید کننده لوازم خانگی تولید و راهی بازارهای داخلی و جهانی می‌شوند.

تفاوت نوع ساده و ارزان قیمت این وسایل با انواع گرانقیت آن در نوع مواد اولیه به کار رفته، طراحی، فناوری‌های مورد استفاده قرارگرفته، رنگ و نیز مدرن بودن آن‌ها است.

برخی از برند‌ها نیز به طور سنتی اقدام به فروش محصولات خانگی گرانقیمت می‌کنند که مشتریان خاص خود را دارند.

داشتن حتی گرانقیمت‌ترین وسیله خانگی تضمین صد درصدی کیفیت و ضمانت نیست و آشنایی با چگونگی استفاده از وسیله، نگهداری و فایده بخش بودن آن نیز اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

لوازم خانگی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود از جمله مبلمان، وسایل آشپزخانه، وسایل حمام و سرویس بهداشتی، سرویس اتاق خواب، وسایل پذیرایی، وسایل باغبانی و نظیر این وسایل که در تمام موارد برندهای جهانی خاصی مورد توجه میلیاردر‌ها وجود دارد و مطابق میل آنها وسیله‌ای خاص و انحصاری تولید می‌کند.

در زیر برخی از گرانقیمت‌ترین وسایل خانگی روزمره مخصوص آشپزخانه که درخانه میلیاردرهای مشهور جهان پیدا می‌شود را مشاهده می‌کنید.

از بین وسایل خانگی وسایل الکترونیکی، چون تلویزیون بالاترین قیمت را دارد و در رده‌های بعدی وسایل چیدمان آشپزخانه و پذیرایی قرار دارند.

از جمله گرانترین تزیینات آشپزخانه شامل اجاق گاز، یخچال، کابینت و هود است. قیمت هر یک ازاین وسایل بالغ بر چندین هزار دلار و برخی از آن‌ها به طور سفارشی برای مشتری ساخته شده است.

وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر

منبع: yaleappliance

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسایل روزمره زندگی که از شنیدن قیمتشان مغزتان سوت خواهد کشید+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..