تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه کم خوابی افراد و موفقیت در زندگی

رابطه کم خوابی افراد و موفقیت در زندگی رابطه کم خوابی افراد و موفقیت در زندگی 

افراد کم خواب معمولا برای انجام دادن کارهایشان شب ها مدت بیشتری برای فعالیت بیدار می مثل تا کار کنند، اما آیا این بیدار ماندن برای آنان زیان آور هست؟درست هست که انسان هاي طبیعی و سالم باید هرروز بین ۶ تا ۸ ساعت بخوابند. اما زمان چیزی هست که قدرت برتر دنیا هست و هر شخصی بتواند از زمانی که در اختیار دارد

اکثر و بهتر بهره گیری کند پیروز میدان زندگی هست. با بررسی زندگی افراد پیروز پی می بریم که همۀ افرادی بسیار سحرخیز و کم خواب بوده اند. و در این نوشتار به شما می گوییم چرا کم خوابیدن باعث موفقیت اکثر می شود

۱. با کم خوابیدن زمان بیشتری در اختیار دارید

کم خوابیدن زمان بیشتری برای رویارویی با چالش‌ها و حل مشکلات و مسائل به شما میدهد. این زمانِ اکثر کمک میکند به چیزهای ارزشمندی دست پیدا کنید. از زمانی که معلوم شد افرادی که کمتر می خوابند به چیزهایی دست پیدا میکنند، کم خوابیدن دیگر آنقدرها بد به نظر نمی رسد.

۲. بیدار ماندن شما را خلاق تر می کند

وقتی می گوییم خوابِ کمتر خلاقیت در پی دارد منظور این هست که این دست از افراد زمان بیشتری برای کشف فعالیت‌هاي بالقوه و دیدنی دارند که نه تنها به بیدار ماندشان کمک میکند بلکه جایگزین مناسبی برای خواب نیز می شود. آن ها میتوانند چند کار را با هم انجام دهند.

۳. کم خوابیدن انرژی مضاعفبرای شما به همراه دارد

بر اساس مطلب‌اي که «وال استریت ژورنال» منتشر کرده، اشخاصی که کمتر میخوابند خصوصیات جالبی دارند و “نه تنها چرخه‌ي شبانه روزی‌شان با دیگران فرق دارد بلکه حالات روحی و سوخت و ساز بدن‌شان نیز متفاوت هست. مثلاً لاغرتر میباشند، علی‌رغم این که کمبود خواب خود می تواند

منجر به چاقی شود و مقاومت بیشتری در برابر آسیب‌هاي روحی وجسمی دارند”. کم‌خواب‌ها انگار روی دور تُند میباشند، مثلا تند حرف می زنند و دیدگاه خاصی نسبت به انجام دادن کارها دارند.

۴. با کم خوابیدن هوشیارتر هستید

آن دست از افرادی که خوابیدن را اتلاف وقت می دانند و کم میخوابند هوشیارتر میباشند، قدر جست‌وجو و رسیدن به پاسخ را میدانند و همواره خصوصیاتی همچون خوش‌بینی، جاه‌طلبی و خودآگاهی را با خود یدک می کشند. شاید با خود فکر کنید چنین پدیده‌اي نادر هست اما این هوشیاری به آن ها امتیاز انجام کارهای اکثر و خلاق‌تر بودن میدهد.

۵. روحیه اجتماعی بیشتری پیدا می کنید

کم خوابی به آن ها انگیزه می دهد به اجتماع بروند و از زندگی اجتماعی بهره‌مند شوند، با اشخاص اخیر ملاقات کنند و به راه‌هاي موفقیت بیشتری دست یابند. روابط اجتماعی یکی از عوامل دستیابی به موفقیت اکثر هست. توانایی انها در بهره گیری از دنیا اطراف فرصتی برای انجام کارهای اکثر و رویارویی بهتر با چالش‌ها را فراهم می کند.

۶. احساسات عاشقانه بیشتری در شما پیدا میشود

چنین افرادی تابع احساساتشان میباشند و شور و شوق کاری را دارند که میخواهند انجام دهند. انها وقت و انرژی‌شان را صرف دستیابی به نتیجه و به پایان رساندن پروژه‌هاشان می کنند و به کم یا متوسط قانع نمیشوند. در حالی که بعضی کم خوابی را یک عیب و نقص میدانند، این دست از افراد به چشم فرصت و امتیازی جهت انجام آن چه دوست دارند به آن نگاه میکنند.

۷. در مشاغل سخت قدم می‌نهید

پویایی ناشی از کم خوابی در مشاغلی همچون کارآفرینی، وبلاگ‌نویسی، طراحی بازی‌هاي ویدیویی، رسانه‌هاي اجتماعی کارآمد هست. تعداد زیادی از افرادی که کم میخوابند فعال میباشند و به سمت حرفه‌اي رو می‌آورند که کیفیت رهبری‌شان را تضمین کند و به چیزهای بیشتری دست پیدا کنند. احتمال موفقیت انها در اساس‌هایي که کم خوابی و بیش‌کاری‌ منحصر به فرد و متمایزشان را تحسین کند اکثر هست.

خواب برای بسیاری یک سود و منفعت تلقی میشود، افرادی که از امتیاز کم‌خوابیدن برخوردارند بعنوان اشخاصی سخت‌کوش شناخته میشوند که سریع‌تر به قله‌هاي موفقیت دست پیدا می کنند. گرچه نباید کم خوابیدن را با کمتر خوابیدن از زمان مورد نیاز یک انسان اشتباه گرفت. منظور از کم خوابیدن همانگونه که مطمئنا پی برده‌اید پیشگیری از پرخوابی و علاقه بی‌حد و حصر به خوابیدن در هر بار ممکن هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه کم خوابی افراد و موفقیت در زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..