تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیت سعید با استقلال به توافق نهایی رسید

کد خبر: ۵۴۷۵۳۴

۹  بازدید

مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان به توافق نهایی رسید.

خبرگزاری فارس: حسن بیت سعید وینگر تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از برگزاری یکی دو جلسه طولانی مدت با مسئولان استقلال تهران با این تیم به توافق رسید و در لیگ هفدهم با پیراهن استقلال تهران به میدان خواهد رفت.

بیت‌سعید دومین شکار نقل و انتقالاتی استقلال است. پیش از این مهدی قائدی 17 ساله پدیده فصل گذشته لیگ دسته اول با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرده بود.

این توافق در حالی صورت گرفته است که قرار است قرارداد رسمی این بازیکن بعد از معرفی اعضای جدید هیات مدیره استقلال امضا شود ضمن آنکه رقم دریافتی این بازیکن نیز به اطلاع وزیر ورزش خواهد رسید.

سید رضا افتخاری روز گذشته در گفت‌و‌گویی تاکید کرد امسال  رقم تمامی قراردادهای بازیکنان استقلال را به اطلاع وزیر ورزش می‌رسانیم تا او به عغنوان رئیس مجمع در جریان کم و کیف کار قرار بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیت سعید با استقلال به توافق نهایی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..