تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل ستاد دیه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله نورالله طبرسی شنبه شب در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در ساری، با اشاره به دستاوردهای بسیار انقلاب اسلامی، یکی از آنها را تشکیل ستاد دیه برای دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد برشمرد و افزود: ما به‌عنوان یکی از اجزای جامعه، وظیفه کمک به همنوع خود را داریم.

وی با اشاره به اینکه امام حسن (ع) در دوران امامت خود، سه بار، مال خود را با خدا نصف کرد، گفت: در سنت الهی، هر مالی که در راه خدا دهید، بیشتر به شما باز می‌گردد و خیرات تنها ذخیره آخرت نیست و علاوه بر آن برای دنیای فرد هم موثر است، چرا که خداوند تضمین داده است.

طبرسی با تأکید بر سنت حسنه، آزاد کردن اسیر و زندانی در اسلام، به‌ویژه در ماه رمضان، گفت: فرصت مثل ابر می‌آید و می‌رود، پس تا هنگامی که سلطه و سلطنت بر اموال خود داریم، چنین خدمت‌هایی را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه انجام کار خیر نصیب هر کسی نمی‌شود و مخصوص نیکان و خوبان است، افزود: باید خدا را برای انجام کار خیر شاکر بود و مردم مازندرا، اهل سخاوت، کرامت و مهمان‌نوازی هستند و دست‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه انسان نسبت به همنوع خود انس و عاطفه دارد و بهم وابسته هستند، بر رفع غم همنوعان تأکید کرد و افزود: هر فرد به قدر همت خود کمک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل ستاد دیه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..