تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام کور تروریستی عزم ملت ایران را برای مقابله جزم خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح‌جلودار شنبه شب در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و ملی در ساری ، با محکوم کردن حادثه تروریستی که در مجلس شورای اسلامی و حرم مظهر امام خمینی (ره) توسط داعش انجام و موجب شهادت جمعی از هموطنان شد، افزود: این حرکت‌های کور و وحشیانه عزم ملت ایران را مبارزه با تروریسم جزم خواهد کرد.

وی با تشکر از خیرین و اقدام آنان برای آزادی زندانیان گفت: خیرین همواره در همه زمینه‌ها که استان نیازمند به کمک و یاری آنها بوده است، حضور داشته‌اند.

فلاح‌جلودار با اشاره به سخن امام حسن (ع) مبنی بر اینکه بخشش پیش از خواهش و اهتمام در هنگام سختی، کرامت است، افزود: امیدواریم خداوند متعال در این ایام، به ما کمک کند و در چنین شرایطی دست همدیگر را بگیریم و در کنار هم باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه مردم عیال خدا هستند و محبوب‌ترین آنها نزد خدا کسی است که به عیال خود سود برساند و خانواده‌ای را شاد کند، افزود: امروز افراد دربند با جرایم غیرعمد ما نباید احساس کنند، زندانی هستند، چرا کهآنها فرزندان جامعه هستند و حضور ما نیز جزو وظیفه دینی ما است و منتی بر آنان نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام کور تروریستی عزم ملت ایران را برای مقابله جزم خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..