تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی از شورای امنیت خواست نام حماس را در لیست سیاه جای دهد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دنی دانون، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، از شورای امنیت این سازمان خواست نام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

وی روز جمعه در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت -که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آن را روز شنبه منتشر کرده است- مدعی شد: « حماس زیر دو مدرسه نزدیک آژانس امدادرسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد (آنروا) در نوار غزه تونل ساخته است. من از شورای امنیت می خواهم با قاطعیت حماس و سوء استفاده مکرر آن را از زیرساخت غیر نظامی محکوم کند و نام آن را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.»

نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نامه خود نوشت: حفر این تونل در زیر کلاس‌های درس جدیدترین بخش از تلاش‌های به شدت نگران کننده حماس در جهت سوء استفاده از نهادهای سازمان ملل متحد است که نه تنها برای مردم در اسرائیل و غزه خطرناک است، بلکه به تلاش‌های بشردوستانه در غزه به شدت لطمه وارد می‌کند.

این در حالیست که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حفر تونل زیر دو مدرسه متعلق به سازمان ملل متحد را در نوار غزه رد کرد.  حماس جمعه شب بیانیه آنروا را در این زمینه به شدت محکوم و اعلام کرد رژیم صهیونیستی از این موضوع برای توجیه جنایت‌های خود سوء استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی از شورای امنیت خواست نام حماس را در لیست سیاه جای دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..