تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سند ۲۰۳۰ قلم کفر است

آیت‌الله فاضل لنکرانی؛

سند ۲۰۳۰ قلم کفر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی در جمع اساتید و علمای حوزه علمیه قم، سند ۲۰۳۰ را مورد اشاره قرارداد و گفت: در اموری که مربوط به اساس نظام است آن حرفی که باید منبع باشد حرف مقام معظم رهبری است.

برخی بیان می‌کنند که مواردی در سند ۲۰۳۰ وجود داشته که با اسلام سازگار نیست و برخی دیگر بیان می‌کنند که مفادی برخلاف اسلام در سند وجود ندارد، بنابراین باید نظری را قبول کرد که متبع باشد و آن نظر مقام معظم رهبری و، ولی فقیه است.
 
وی ادامه داد: برخی مسوولان بیان می‌کنند که سند ۲۰۳۰ را متوقف کرده‌ایم، توقف این سند فایده ندارد باید آن را باطل کرد. باید در مقابل سند ۲۰۳۰؛ سندی جامع و اسلامی نوشت، صحبت مقام معظم رهبری این بوده که چرا با اعتقادی که به جامعیت دینی داریم غرب برای ما نسخه بنویسد، بنابراین باید سندی جامع و اسلامی نوشت تا به‌جای ۲۰۳۰ استفاده شود.
 
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) بابیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی از حقوق کودکان بی‌اطلاع هستند، خاطرنشان کرد: کشور ما باید به سازمان‌های بین‌المللی که از حقوق کودکان بی‌اطلاع بوده نسخه دهد، همچنین اکنون بهترین نظریه روانشناسی در اسلام است چرا در این زمینه‌ها کشور ایران به آنان نسخه ندهد؟ در مواردی مانند دیپلماسی انسان چاره‌ای جز مذاکره ندارد، اما سند ۲۰۳۰ لزومی ندارد به دلیل اینکه قلم، قلمِ کفر است.
 
فاضل‌لنکرانی عنوان کرد: مسوولان باید به آنچه مقام معظم رهبری در رابطه با سند ۲۰۳۰ می‌خواهد عمل کنند.
 
وی با بیان اینکه باید اشکالات را رفع کرد تا کشور به راه خود ادامه دهد، تصریح کرد: کشور ما دنبال آرمان‌های امام (ره) است اگر فردی از این خط عبور کند، از مسیر دین خارج است.
 
انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سند ۲۰۳۰ قلم کفر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..