تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 3 فرد مظنون به تروریسم با فرود اضطراری هواپیما در آلمان

 پس از آنکه مسافران این هواپیما به تیم پرواز خبر دادند که 3 نفر از مسافران از مسائل تروریسم صحبت می کنند، هواپیما بدون برنامه قبلی در شهر کلن فرود اضطراری کرد.

پلیس پس از بررسی های امنیتی و خارج کردن اضطراری مسافران از این هواپیمای ایرباس 319، 3 فرد مظنون را دستگیر کرده و از همه مسافران بازپرسی کرد.
پلیس فدرال آلمان یک کوله پشتی که متعلق به یکی از سه مظنون بود را خارج از هواپیما منفجر کرد، اما هیچ اطلاعاتی درخصوص محتویات آن نداد.
پلیس آلمان شامگاه شنبه تا دیرهنگام در حال بازجویی از سه فرد مظنون و پرسش از مسافران هواپیما بوده است.
به نوشته رویترز به نقل از روزنامه «بیلد» آلمان، یک سخنگوی پلیس فدرال آلمان گفت: پس از آنکه مسافران به خدمه هواپیما گفتند که مکالمه سه فرد مظنون حاوی کلمه های «بمب» و «مواد منفجره» بوده، خلبان تصمیم به فرود اضطراری در فرودگاه کلن گرفته است.
در پی این فرود اضطراری و تحقیقات پلیس، ترافیک فرودگاه دچار اختلال شده و 6 پرواز دیگر مجبور به نشست در فرودگاه دیگری شدند.
هنوز اطلاعات بیشتری از سوی پلیس آلمان منتشر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 3 فرد مظنون به تروریسم با فرود اضطراری هواپیما در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..