تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموع بدهی زندانیان مالی کشور ۵۰۰ میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار مهر، علی مهربان شامگاه شنبه در جشن گل‌ریزان اردبیل تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در کل کشور را ۱۵ هزار نفر و شامل هفت درصد از کل زندانیان کشور عنوان کرد.

وی افزود: سال گذشته ۹ هزار زندانی مالی با محکومیت ۷۴۰ میلیارد تومان توسط ستاد دیه کشور آزاد شدند اما همچنان تعداد قابل‌توجهی از زندانیان مالی در انتظار کمک خیرین هستند.

معاون اداری مالی ستاد دیه متذکر شد: بخشی از زندانیان مالی، زندانیان مهریه به تعداد دو هزار و ۸۰۰ نفر هستند.

مهربان متذکر شد: نزدیک به ۳۰۰ زندانی مهریه برای نزدیک به ۱۰ سکه در زندان هستند و بیش از ۱۶۰ نفر نزدیک به پنج سال بابت پرداخت مهریه در زندان به سر برده‌اند.

وی تأکید کرد: ۱۲ درصد از محکومان مالی نیز به دلیل پرداخت دیه در زندان به سر می‌برند که شامل دو هزار و ۴۰۰ نفر است.

معاون اداری مالی ستاد دیه به ضرورت حمایت زندانیان مالی تأکید کرد و گفت: بخشی از تلاش ستاد دیه معطوف به جلب رضایت شکات می‌شود.

مهربان روحیه گذشت شکات در اردبیل را بالاتر از میانگین کشوری و نزدیک به ۵۰ درصد از مبالغ محکومیت‌ها دانست و گفت: لازم است این روحیه در سطح کشور تقویت شود.

وی با بیان اینکه در تمامی استان‌ها جشن‌های گل‌ریزان با هدف حمایت از زندانیان مالی برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد این رویداد بتواند زمینه‌ساز آزادی گروهی از زندانیان باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموع بدهی زندانیان مالی کشور ۵۰۰ میلیارد تومان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..