تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان صربستان: تماشاگران ایرانی بسیار پرشور هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مارکو پودراشچانین در نشست خبری بعد از دیدار ایران و صربستان گفت: خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. باید بگویم این مسابقه بهترین بازی صربستان در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ بود.

وی ادامه داد: در اکثر دقایق بازی را خوب کنترل کردیم. ست سوم را با اختلاف باختیم و در ست چهارم جبران شکست در ست سوم بسیار سخت بود. اما به خوبی از عهده آن بر آمدیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان در ادامه گفت: به رفتار و نوع عملکرد بازیکنان صربستان در ست چهارم افتخار می‌کنم، آن‌ها واقعا هماهنگ و خوب کار کردند.

وی درباره بازی تیم صربستان مقابل بلژیک گفت: این تیم در هفته نخست در خانه صربستان را شکست داد و برایمان مهم است که در بازی فردا به پیروزی برسیم.

پودراشچانین در پایان گفت: باید پیروزی امروز را فراموش کنیم و به این فکر کنیم که فردا برنده دیدار با بلژیک باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی سه بر یک مغلوب صربستان شد و فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه این هفته به مصاف آرژانتین می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان صربستان: تماشاگران ایرانی بسیار پرشور هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..