تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای مجدد نمایش «سیستم گرون هلم» با بازی امیرحسین رستمی و الهام پاوه‌نژاد

اجرای مجدد نمایش «سیستم گرون هلم» با بازی امیرحسین رستمی و الهام پاوه‌نژاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تیرماه در سالن پالیز روی صحنه می‌رود.

در این نمایش، الهام پاوه نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش پس از دو دوره اجرا در تهران، برای بار سوم به صحنه می رود. کوشک جلالی علاوه بر کارگردانی، ترجمه و طراحی این نمایش را برعهده دارد و مسعود سیدهاشمی آن را تهیه کرده است.

«سیستم گرون هلم» را جوردی گالچران نوشته و در خلاصه آن آمده است: چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن گردن کلفت جهانی چند ملیتی هستند یکی از این چهارنفر، کارمند این کنسرن است و وظیفه سه نفر دیگر شناسایی این فرد است و ...

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مدیر تولید: سید فرشاد هاشمی، برنامه ریز، دستیارکارگردان و منشی صحنه: رها شیرازی، مدیرصحنه: احمد عالیشاه، عکاس: مسعود ورنوسفادرانی، عکاس تبلیغات: فریدون خسرویان، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: آیدا اورنگ.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای مجدد نمایش «سیستم گرون هلم» با بازی امیرحسین رستمی و الهام پاوه‌نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..