تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات مشاوره به متاثرین حادثه تروریستی تهران

کد خبر: ۵۴۷۳۶۰

۶۹  بازدید

معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان تهران گفت: درپی حادثه تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) سازمان بهزیستی کشور آمادگی خود را در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی اعلام می کند.

خبرآنلاین: معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان تهران گفت: درپی حادثه تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) سازمان بهزیستی کشور آمادگی خود را در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی اعلام می کند.

به نقل از روایط عمومی سازمان بهزیستی کشور، حمیدرضا شمسی گفت: در راستای اجرای طرح محب، طرح مشاوره و حمایت روانی در بلایای طبیعی و حوادث با هدف ارایه آموزش و آگاهی‌های لازم به مردم و ایمن کردن آنها در برابر عوارض پس از حادثه به ویژه بحران‌های روحی، روانی و اجتماعی ارایه می شود.

وی ادامه داد: خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی بهزیستی نیز برای متاثرین حادثه تروریستی روزچهارشنبه تهران، از جمله کارکنان مجلس و حرم مطهر امام خمینی(ره)، خانواده مجروحان و شهدا و همچنین شاهدان عینی این حادثه ارایه می‌شود.

وی گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای گروهی و تک نفره و حتی ارایه خدمت درمنزل خانواده شهدای این حادثه در دستور کار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات مشاوره به متاثرین حادثه تروریستی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..