تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل رئیس سازمان بسیج از حادثه تروریستی در تهران

به گزارش افکارنیوز،

سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت شهدا که در مجموعه ۵ آذر برگزار شد با خوش آمد گویی به خانواده معظم شهدا گفت: شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی ادامه داد: خط شهادت در میهن عزیزمان جاری است و هر روز حیات طیبه انقلاب اسلامی به واسطه شهدا قرص و پایدار تر می شود ، انقلاب اسلامی به یمن شهدا شکل گرفت ، استمرار پیدا کرد و در آینده هم حیات انقلاب اسلامی در گرو پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود .

سردار غیب پرور با بیان اینکه دشمنان اسلام احمق هستند، اظهار داشت: در ماجرای اخیر یک تعدادی از افراد تکفیری خبیث و خود فروخته به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) حمله کردند و مردم مظلوم و بی پناه را به خاک و خون کشیدند.

وی ادامه داد: من آن روز سریع به محل حادثه رفتم، آنها  فقط به سمت مردم مظلوم رفتند و این مردم مظلوم را قتل عام کردند.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه شهادت این عزیزان در حادثه تروریستی تهران همه مردم را داغدار کرد، بیان داشت: خون این شهدا استحکام مجدد نظام را در پی داشت.

وی ادامه داد: آمریکا روز گذشته یک تحلیل ارائه داد که داعش اشتباه کرد که در ایران عملیات انجام داد، زیرا ثابت کرد حضور مدافعان حرم در بیرون مرزهای جمهوری اسلامی حرکت درستی بوده است، اگر این دفاع در آن سوی مرزها اتفاق نمی افتاد معلوم نبود  تروریستی ها در ایران چه می کردند.

سردار غیب پرور تصریح کرد: این اقدام تروریستی داعش موجب شد ملت ایران یک بار دیگر منسجم شوند و شما این انسجام را دیروز در تشیع شهدا دیدید.

وی در پایان تاکید کرد: تروریست ها دو اشتباه بزرگ کردند  فراموش کرده بودند که ایران با دیگر کشورها فرق دارد. ایران نقطه ثبات کشور های منطقه است و همه می دانند انقلاب اسلامی لقمه ای نیست که از گلوی انها پایین برود ، این حرکت ها به فرموده رهبر معظم انقلاب ترقه بازی بیش نبود و انقلاب اسلامی به لطف خدا و برکت خون شهدا با قدرت به حیات خود ادامه می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل رئیس سازمان بسیج از حادثه تروریستی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..