تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاینن: احترام زیادی برای ولاسکو قائل هستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هاینن، سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل آرژانتین در هفته دوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: اعتراف می‌کنم که آرژانتین تیم بسیار خوبی بود. بازی پر تنشی را برگزار کردیم که البته جزئی از ورزش است. من احترام زیادی برای خولیو ولاسکو و تیمش قائل هستم ولی من هم به زمین آمده بودم تا ببرم. عذرخواهی می‌کنم اگر رفتاری از من در زمین دیدید. این رفتارها در حین بازی است و در خارج از زمین با ولاسکو دوست و احترام زیادی برای او قائل هستم.    

او ادامه داد: خوشحالم که برنده شدیم ولی آرزو می‌کنم بازی ایران و صربستان هم 5 سته شود چون بازیکنان من بسیار خسته هستند. اگر بازی ایران و صربستان به ست پنجم برود، شانس ما برای شکست دادن صربستان بیشتر خواهد شد. بازیکنانم در حین بازی با آرژانتین بارها می‌گفتند که خسته هستند و نمی‌توانند دستورات مرا اجرا کنند.

هاینن در مورد داوری بازی گفت: داوری اصلاً کار ساده‌ای نیست. تصور کنید که داور این بازی باید بین 12 بازیکن تیم ملی آرژانتین به علاوه ولاسکو و 12 بازیکن بلژیک به علاوه من، قضاوت کند. کسی نمی‌تواند خودش را جای داور بگذارد به همین خاطر نباید او را سرزنش کرد.

سم درو، کاپیتان تیم ملی بلژیک هم اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. ما با همه توان سعی کردیم و همه مهارت‌های خود را به کار گرفتیم. تعویض و چرخش‌های زیادی انجام دادیم ولی با وجود خستگی، پیروزی شیرینی کسب کردیم. 

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی آرژانتین و کاپیتان این تیم در نشست خبری شرکت نکردند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاینن: احترام زیادی برای ولاسکو قائل هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..