تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی والیبال ایران ست اول را باخت/ صربستان حریفی کم اشتباه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ برابر بلژیک به برتری ۳ بر ۲ رسیده بود از ساعت ۲۱:۱۰ امروز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم ملی صربستان رفته است.

با شروع این دیدار تماشاگران حاضر در سالن که استقبال خوبی از این بازی کرده اند به تشویق تیم ملی پرداختند و با فریاد ایران ایران به ملی پوشان روحیه دادند تا بتوانند برابر تیم خوب و قدرتمند صربستان به برتری برسند.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در گیم اول این دیدار نمایش پایاپایی برابر صربستان داشتند اما در پایان این گیم با برتری ۲۵ بر ۲۰ صربستان به پایان رسید.

ست اول؛ حریف قدرتمند و کم اشتباه
شاگردان ایگور کولاکوویچ که در بازی اول به سختی از سد بلژیک گذشته بودند این بار میزبان تیمی بودند که یکی از قدرت های جهان والیبال است و در جایگاه دوم رده بندی لیگ جهانی قرار گرفته بود. صربستان امتیاز اول را از ایران گرفت و در اکثر لحظات ست نخست تیم برتر میدان بود. این تیم که بسیار کم اشتباه کار می کرد در سرویس ها دقت بالایی داشت و در دریافت ها نیز به خوبی عمل کرد. 

این درحالی بود که ملی پوشان ایران اشتباهاتی داشتند و نتوانستند نمایش خوبی ارائه کنند تا در نهایت ست اول با برتری تیم ملی صربستان به پایان برسد.

گزارش این مسابقه در همین خبر تکمیل می شود...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی والیبال ایران ست اول را باخت/ صربستان حریفی کم اشتباه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..