تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفندهای افزایش تحمل بدن در نیمه دوم رمضان/مغزهایی برای افزایش هوشیاری در شب امتحان/این دختر لب و چانه ندارد/داروی توقف رشد ویروس HIV در راه است

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

یک متخصص تغذیه در خصوص تأمین انرژی برای روزه گرفتن در ایام باقی مانده ماه رمضان توضیحاتی را ارائه داده است.

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: فروشندگان باید از تولیدکنندگان دارای پروانه ساخت، ظروف یکبار مصرف را خریداری کنند.

افراد کم خواب در دراز مدت دچار مشکلات مختلفی از جمله بیماری‌های قلبی و افسردگی می‌شوند و لازم است فکری برای درمان این مشکل کنند.

یک دختر بچه ۳ ساله روسی بدون لب و چانه یک دختر روسی که در سیبری به دنیا آمده و لب و چانه ندارد و به دلیل بیماری‌ای که دارد صورتش همیشه خون‌آلود است.

مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش کمک می‌کند تا دهانتان در ماه رمضان و ایام روزه‌داری خوشبو‌ شود.

برخی خوراکی‌ها می‌توانند سبب تقویت مغز شوند و این بویژه در مواقع امتحان می‌تواند یک روش اورژانسی برای افزایش سطح هوش و تمرکز باشد.

فرم شدید سینه پهلو " بیماری لژیونر" نام دارد و در صورت درمان نشدن سریع منجر به عوارض جانبی جدی و مرگ می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو ضمن تشریح ویژگیهای انواع روغن مصرفی، نسبت به مصرف روغنهای غیر سرخ کردنی در سرخ کردن مواد غذایی بدلیل بروز سرطان هشدار داد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: نرم افزار شناسایی تقلب‌های علمی در این دانشگاه تدوین شده و امیدواریم به زودی بتوانیم از این نرم افزار استفاده کنیم.

یک متخصص تغذیه گفت: فعالیت ورزشی در ماه مبارک رمضان باید یک الی دو ساعتی پس از افطاری سبک انجام شود.

یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی توانست با مهندسی معکوس چهار محصول گیاهی را برای اولین بار در ایران تولید کند.

داروی توقف رشد ویروس HIV به عنوان داروی مهم در لیست سازمان جهانی بهداشت قرار گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفندهای افزایش تحمل بدن در نیمه دوم رمضان/مغزهایی برای افزایش هوشیاری در شب امتحان/این دختر لب و چانه ندارد/داروی توقف رشد ویروس HIV در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..