تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست «آثار در خطر» تهیه می شود

اعضای کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم)، نسبت به تهیه لیست قرمز ایران تاکید کردند و زمان اجرایی شدن آن را به تصویب رساندند.

اعضای کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) در حاشیه اجلاس سالانه کمیته مشورتی ایکوم بین الملل، نسبت به تهیه لیست قرمز ایران تاکید کردند و زمان اجرایی شدن آن را به تصویب رساندند.

رئیس ایکوم ایران در این باره به «ایسنا» گفت: «کمیته ملی موزه های ایران با همکاری کمیته بین المللی ایکوفوم و دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، فهرست آثار در خطر ایران را تهیه می کنند.»

سید احمد محیط طباطبایی در حاشیه مجمع عمومی فوق العاده ایکوم و اجلاس سالانه کمیته مشورتی ایکوم بین الملل در پاریس افزود: «این فهرست که «لیست قرمز» نامیده می شود، به دنبال مطالعه گسترده، بررسی و طبقه بندی آثار فرهنگی و تاریخی ایران و شناخت این آثار در اقصی نقاط جهان تهیه می شود.»

به گفته وی، در نشستی مقرر شد که لیست قرمز آثار تاریخی ایران تهیه شود و در اجلاس عمومی ایکوفوم در سال 2018 برای آغاز عملیات اجرایی به تصویب برسد. نشست آینده ایکوفوم بین المللی به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و موضوع محوری آن موزه ها و تقدس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست «آثار در خطر» تهیه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..