تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبک زندگی اسلامی در جامعه قرآنی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در محفل انس با قرآن ویژه خانواده بزرگ بهزیستی مازندران در مصلای جمعه ساری، با اشاره به اینکه باید از آموزه‌های دینی جامعه درس بگیریم، اظهار داشت: مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه از طریق انس با قرآن رفع خواهد شد.

وی افزود: کمترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه از طریق تعمق به آیات قرآنی صورت می‌گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سبک زندگی دینی و اسلامی باید در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: جامعه ای که در مسیر قرآن حرکت کند سعادتمند و پیروز است.

فلاح با بیان اینکه باید ترویج معنویت و فرامین قرآنی را در جامعه به حد شایسته داشته باشیم، افزود: نقش رسانه‌ها در ترویج و تعمیق سبک زندگی اسلامی باید در جامعه اثرگذار باشند.

وی با اعلام اینکه بهزیستی مازندران در ترویج و تعمیق معالیم قرآنی نقشی اثرگذار داشته است، تصریح کرد: ماه رمضان باید خودسازی و تهذیب نفس تقویت شود و مشکلات اجتماعی و فرهنگی در این ماه باید از چهره جامعه زدوده شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه فضای معنویت در جامعه معلولان با استفاده از برپایی محفل انس با قرآن تقویت شده است، افزود: سازمان‌ها و نهادهایی که در جهت بهبود زندگی مردم نظیر بهزیستی تلاش دارند باید در ارتقا سبک زندگی اسلامی اثرگذار باشند.

فلاح با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی سبب تقویت ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد، گفت: امیدواریم بتوانیم در نشر تعالیم قرآنی حمایت کنیم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم همچنین با حضور استاد حسین رستمی قاری برجسته بین المللی، قاریان روشندل و خانواده بهزیستی استان، نوای روحبخش قرآن تلاوت و خانواده معلولان در ضیافت افطاری در مصلای جمعه ساری حاضر شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبک زندگی اسلامی در جامعه قرآنی تقویت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..