تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناسب نبودن محیط شهری گناباد برای معلولان

مناسب نبودن محیط شهری گناباد برای معلولانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمود صادقی معاون فرماندار گناباددر نشست کارگروه بررسی مناسب سازی محیط شهری برای معلولان افزود: شهرداری‌های تابعه این شهرستان و مسئولان و دست اندرکاران ذیربط به تعهدات خود در ایجاد امکانات زیرساختی برای تردد معلولان عمل نکرده اند.

وی افزود: معلولان به عنوان شهروند نیازمند توجه بیشتر مسئولان و دست اندرکاران هستند و مناسب سازی محیط شهری حداقل اقدام برای کاهش مشکلات آنان است.

مجتبی حسین نژاد رئیس اداره بهزیستی گناباد هم در این نشست گفت: ۹۹ درصد مساجد و بخش اعظم ساختمانهای دستگاه‌های اجرایی و مدارس این شهرستان برای تردد معلولان مناسب سازی نشده است.

وی افزود: مناسب سازی محیط شهری به یکی از دغدغه‌های عمومی برای معلولان گناباد تبدیل شده و این شهرستان با داشتن بیش از ۲ هزار معلول از حداقل امکانات در فضاهای عمومی برای معلولان برخوردار است.

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: با وجودی که گناباد از نظر درصد جمعیت سالمند دومین شهر کشور است، زیرساختهای محیطی و اماکن عمومی این شهرستان برای سالمندان نیز مناسب سازی نشده است.

شهردار گناباد نیز کمبود اعتبار را از جمله مشکلات شهرداری در ارائه خدمات مناسب به مردم و مناسب سازی محیط شهری برای معلولان دانست.

علی تقوی گفت: بخش اعظم زیرساختهای شهری و معابر عمومی گناباد مستهلک و فرسوده شده و نیازمند بازسازی و تعریض است.

وی افزود: از مجموع ۱۸ میلیارد ریال اعتبارات در نظرگرفته شده از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سالجاری برای شهرداری گناباد، یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اختصاص یافته که تن‌ها برای اجرای یک بولوار کفایت می‌کند.

شهردار گناباد گفت: شهرداری گناباد با وجود کمبود اعتبار در تعدادی از معابر عمومی، پیاده روها، بوستان‌ها و فضای سبز اقداماتی در زمینه مناسب سازی محیط برای تردد معلولان انجام داده و در دست اقدام دارد.

تقوی افزود: در هیچیک از ساختمان‌های ادارات این شهرستان مکان مناسب برای تردد معلولان در نظر گرفته نشده و آسانسورهای آنان نیز استاندارد نیست.

انتهای پیام//ح. ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناسب نبودن محیط شهری گناباد برای معلولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..