تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورداری ۱۹۰۰واحدصنعتی درکردستان از نعمت گاز

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛احمد فعله گری با اشاره به اینکه شرکت گاز استان به واحدهای صنعتی یا کشاورزی که در حاشیه خطوط انتقال گاز واقع شده اند، گازرسانی می کند، گفت: سال گذشته به ۱۷۰ واحد از صنایع در استان گازرسانی صورت گرفته است.

وی افزود: از تعداد واحدهای گازرسانی شده مذکور ۱۲۵ واحد از صنایع و گارگاه های تولیدی جزء و ۴۵ مورد از صنایع عمده بودند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به تعهدات شرکت گاز استان در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۵ هزار متر مکعب در ساعت جایگزینی گاز طبیعی در سال ۹۶ جزء تعهدات شرکت گاز استان کردستان برای گازرسانی در بخش صنایع است.

فعله گری بیان کرد: در حال حاضر به تعداد هزار و ۹۳۷ مورد واحد صنعتی در بخش های صنایع عمده و جزء در سطح استان گازرسانی انجام شده است.

هم‌اکنون بیش از هزار و ۲۷۳ واحد در گروه صنعتی و ۶۶۴ مورد صنایع در بخش کشاورزی در استان کردستان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورداری ۱۹۰۰واحدصنعتی درکردستان از نعمت گاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..