تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سامانه آموزش الکترونیک مشاغل IT درکردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرزان عزت پور گفت: آموزشگاه آزاد الکترونیکی فنی و حرفه ای استادان با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید استان کردستان، به عنوان بخش خصوصی توانسته حضوری موفق در این زمینه داشته باشد.

این آموزشگاه در این مدت بیش از 6 هزار نفر-ساعت در حوزه فناوری اطلاعات و فناوری ارتباطات آموزش به متقاضیان خود ارایه کرده است.
به گفته وی، این سامانه به آدرس الکترونیکی
www.ostadanvls.com آماده پذیرش علاقه مندان در حوزه های مختلف بوده و هم اکنون دوره آموزشی بازاریابی شبکه ای را به تمامی متقاضیان خود از سراسر کشور ارایه می کند.
موسس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استادان نیز گفت: قرار گرفتن کردستان به عنوان الگوی کشوری در طرح تکاپوی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباط باعث شد آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استادان اولین سامانه آموزش الکترونیک مهارت- آموزی کشور در حوزه بازاریاب شبکه ای (
network marketing) را تاسیس کند.
شاهو باقری با بیان اینکه آموزش مبتنی فناوری اطلاعات و ارتباطات مهمترین ویژگی متمایز آموزشگاه های مجازی با حضوری است افزود: مهارت آموزی در این شیوه بر اساس استاندارهای چند رسانه ای (
Multi Media ) و واقعیت مجازی ( VR ) است که می توان با شبیه سازی محیط کامل رشته مورد نظر در فضای الکترونیکی، علاوه بر کاهش هزینه و زمان در آموزش، می توان هنرجویان را در محیط خانه آنها به سمت آموزش سوق داد.
انعقاد 17تفاهم نامه مشترک بین شرکت های بخش خصوصی فعال در این حوزه، ایجاد زیرساخت ها و فراهم آوری سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد 6 هزار شغل مستقیم و بیش از 18 هزار شغل غیر مستقیم در بخش های
IT و ICT اهم برنامه های دولت از اجرای طرح تکاپو در کردستان است.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سامانه آموزش الکترونیک مشاغل IT درکردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..