تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز کردستان برگزار می‌شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اسماعیل احمدی امروزدر نشست هماهنگی اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان کردستان در سنندج گفت: بر اساس برنامه این جشنواره امسال در نیمه دوم مرداد به صورت ویژه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز استان در مرداد ماه سال گذشته برگزار شد، افزود: خوشبختانه برگزاری جشنواره در سال گذشته با استقبال مناسبی همراه بود و این امر عزم متولیان را برای برگزاری دوره‌های بعدی جشنواره بیشتر کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان افزود: این جشنواره با هدف جلب مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه خیرین در راستای کمک به کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از نیازهای اصلی استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که با برگزاری این قبیل جشنواره‌ها فرصتی برای آشنایی مردم با اهمیت مطالعه و کتابخوانی در سطح استان فراهم شود که این امر می‌تواند در ارتقای شاخص‌های مطالعه بسیار اثرگذار باشد.

وی در پایان گفت: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان کردستان در آذر سال 1390 به ثبت رسیده است و این برای دومین بار است که در کردستان مراسمی برای دعوت از خیرین به منظور حمایت از کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز کردستان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..