تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره مربیگری بدمینتون بانوان در قم برگزار می‌شود

دوره مربیگری بدمینتون بانوان در قم برگزار می‌شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مواردی که نمایندگان فدراسیون بدمینتون در مجمع سالانه اخیر هیئت بدمینتون استان قم بر آن تأکید داشتند روند توسعه بدمینتون بانوان در قم و لزوم شتاب گیری آن بود.
 
در اولین گام برای این منظور هیئت بدمینتون استان قم از نخستین روز تابستان امسال قصد دارد یک دوره مربیگری درجه ۳ بدمینتون بانوان را برای علاقمندان در قم برگزار کند و این دوره آموزشی طی ۵ روز برگزار می‌شود.
 
این دوره آموزشی سبب می‌شود تعداد مربیان فعال بدمینتون بانوان در قم به نحو قابل قبولی افزایش یابد و افزایش کمی تعداد مربیان به معنای فراهم شدن موقعیت مناسب برای آموزش بدمینتون بازان نونهال و نوجوان دختر در قم خواهد بود.
 
دوره مربیگری بدمینتون بانوان قم در سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود و ثبت نام از علاقمندان طی روزهای فرد ساعت ۱۰ تا ۱۵ در سالن فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان انجام می‌شود.
 
هیئت بدمینتون استان قم به علاقمندان به حضور در این دوره از میان بازیکنان بدمینتون، مربیان سایر رشته‌ها یا افرادی که در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده یا می‌کنند خواسته است با توجه به محدودیت ظرفیت هر چه سریع‌تر به هیئت بدمینتون استان قم مراجعه کنند.
 
بدمینتون قم در بخش بانوان هر سال در لیگ دسته دوم کشور شرکت کرده است، اما تاکنون نتوانسته توفیقی در زمینه صعود به دسته اول کسب کند البته بدمینتون بانوان قم در طلایی‌ترین عصر خود در اواسط دهه ۸۰ در لیگ برتر حضور داشت.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره مربیگری بدمینتون بانوان در قم برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..