تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی +تصاویر

پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی

در این میان غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت که در زمان وقوع حادثه تروریستی در مجلس حضور داشت، از پیامک‌هایی که در لحظات حساس آن روز با مسئول دفتر یکی از همکارانش رد و بدل کرده تصاویری تهیه کرده و در کانال تلگرامی خود قرار داده است. ظاهراً مسئول دفتر خود تاجگردون نیز خانم بارداری بوده که در گیرودار این حادثه حال و روز خوبی نداشته است.

البته تاجگردون در صفحه اینستاگرام نیز تصویر این پیامک‌ها را قرار داده و نوشته است:

 "امروز مجلس با وجود درگيری در چند قدمی حالت عادی داشت. اتفاقا من نطق داشتم و نطقم را ارايه دادم. هر كسي سعی ميكرد وضع را عادی كند. يكي از هم استانيهای عزيزم كه مسئول دفتر يكی از نمايندگان در طبقه چهارم روبروی دفترم بود گير كرده بود همون اول بهم زنك زد و بهش گفتم موبايلشو سايلنت كنه. مسئول دفتر من هم كه يك خانم باردار بود هم تو اتاق پيش ايشون بود مرتب باهاشون صحبت ميكردم و دلداريشون ميدادم. قسمتی از پيامكهای من و ايشون رو زدم ببينيد. ازش خواستم ديكه صحبت نكنه چون داعش جلوی دفتر بود و او نميدونست. بعد از نطقم يه عكس از داخل گذاشتم كه بگيم داعش دو قدمی ما هم باشه ما ترس نداريم. ايران با رشادتهای دلاورمردان پاينده است. زنده باد ايران پاينده باد سربازان سرافراز ايران اسلامی".

پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی  پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی  پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..