تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ از شبکه سی ان ان متنفر است!

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از روسیا الیوم، «جیم آکوستا» خبرنگار سی ان ان با نارضایتی گفت: معمولان خبرنگاران در کنار هم می نشینند. اما آنها جای ما را در انتهای سالن در سمت چپ قرار دادند که تقریبا چند ردیف از جایگاه رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور رومانی فاصله داشتیم. ما حتی پشت سر خبرنگاران رومانی نشستیم، در مکانی دور افتاده مانند سیبری!

واژه سیبری در زبان انگلیسی علاوه بر نام یک منطقه، به مکانی دورافتاده و نامطلوب اشاره دارد که برای کنایه از تبعید بکار می رود.

این خبرنگار افزود: این مساله کاملا برخلاف معمولاست وشاید کوتاهی از جانب کارکنان کاخ سفید باشد. اما می توان این مساله را به مثابه انتقامگیری کاخ سفید از شبکه سی ان ان بخاطر نحوه پوشش اخبار دانست.

یادآور می شود که جیم آکوستا اغلب هدف حملات رییس جمهور آمریکا قرار می گیرد،چرا که ترامپ از شبکه سی ان ان متنفر است و آن را به دروغ پردازی متهم می کند.

خبرنگار سی ان ان خاطرنشان کرد اگر این اتفاق نوعی انتقام گیری بوده است بی شک ما را ناامید نمی کند و از ادامه راه خود و مطرح کردن سوالات دشوار باز نمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ از شبکه سی ان ان متنفر است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..