تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن درب مساجد را به روی غیرمسلمانان باز می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسلمانان کشور ژاپن همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان اقدام به اجرای مراسم‌های ویژه این ماه می‌کنند و درب‌های مساجد را به روی غیرمسلمانان باز می‌کنند. آنها اهمیت خاصی برای ماه رمضان قائل هستند و پا‌ به پای مسلمانان سایر کشورها از فضایل این ماه بهره‌مند می‌شوند. ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند

بنابراین گزارش، غیرمسلمانان ژاپن در روزهای ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد نسبت به ماهیت دین اسلام آگاه می‌شوند و اطلاعات خود را در این خصوص افزایش می‌دهند. 

ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند

مسلمانان این کشور نیز در این ماه با گسترداندن سفره‌های افطاری گروهی بستر مناسبی برای افزایش ارتباط مسلمانان با یکدیگر ایجاد می‌کنند.

ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند

از سنت‌های رمضانی دیگر مسلمانان ژاپن می‌توان به شب‌زنده‌داری، قرائت قرآن و اعتکاف اشاره کرد. آنها توجه خاصی به جمع‌آوری زکات و انجام اعمال خیر در ماه مبارک رمضان دارند.

ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند ژاپن درب مساجد را به روی غیر مسلمانان باز می‌کند

شایان ذکر است؛ مسلمانان ژاپن علاقه زیادی به خواندن نماز تراویح دارند و به واسطه مبلغان و قاریان اعزامی با آموزه‌های دین اسلام و مبانی و اصول ماه رمضان بیش از پیش آشنا می‌شوند.آنها در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان خود را برای اقامه نماز عید فطر آماده می‌کنند و در روز عید فطر به دلیل ازدحام شدید در مساجد و اطراف آنها، نماز ویژه این روز را در باغها، بوستان‌ها و ورزشگاه‌ها اقامه می‌کنند.

خاطرنشان می‌شود گاهی نیز نماز عید فطر چند بار در ژاپن اقامه می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن درب مساجد را به روی غیرمسلمانان باز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..