تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمانداران ایران از کسب مدال باز ماندند/ براتچی چهارم شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه مسابقات مرحله دوم جام جهانی تیراندازی با کمان در آنتالیای ترکیه و در مرحله رده‌بندی، پریسا براتچی با شکست ۱۴۶ بر ۱۳۸ مقابل نماینده‌ای از کلمبیا از کسب مدال بازماند.

 پریسا براتچی بعد از پیروزی در دور اول، امروز در دور دوم مقابل کمانداری از کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۸ پیروز شد و به مرحله یک هشتم راه یافت.
 
کماندار کشورمان در این مرحله مقابل نماینده چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۲ به برتری رسید تا در مرحله یک چهارم حریف کماندار آمریکایی شود.
 
براتچی در این مرحله با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ پیروز شد و گام به نیمه نهایی گذاشت. 

وی در این مرحله در دیدار با نماینده دانمارک ۱۴۷ بر ۱۴۱ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
 
به این ترتیب پرونده تیم ایران در این مسابقات بدون کسب مدال بسته شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمانداران ایران از کسب مدال باز ماندند/ براتچی چهارم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..