تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان مورد نظر منصوریان دور شدند

به گزارش افکارنیوز، علیرضا منصوریان برای تقویت ساختار تهاجمی خود رد لیگ هفدهم از مدت ها قبل روی دو مهاجم سرشناس دست گذاشته بود که مذاکرات اولیه با این دو بازیکن به خوبی پیش رفت اما در شرایطی که همه منتظر نهایی شدن قرارداد آنها بودند خبر رسید مرتضی تبریزی و سجاد شهباززاده از استقلال دور شده اند.

گفته می شود در مذاکرات نهایی مسئولان باشگاه با این دو بازیکن که طی یکی دو روز گذشته جنبه جدی به خود گرفت مذاکرات در خصوص مسائل مالی میان طرفین به بن بست خورد تا شوک جدیدی به منصوریان و طرفداران استقلال وارد شود. در این بین از پیشنهاد جالب توجه یکی از باشگاه های لیگ برتری به این دو نفر هم می توان به عنوان دلیل اصلی این بن بست نام برد که بدجوری افکار سرمربی استقلال را به خود مشغول کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان مورد نظر منصوریان دور شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..