تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد نهایی خرید 60 فروند هواپیمای بویینگ به امضا رسید

به گزارش افکارنیوز،

 با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان شرکت بوئینگ و آسمان ایر، قرارداد نهایی خرید 60 فروند هواپیمای بویینگ 737 بین دو شرکت آسمان ایر و بوئینگ به امضا رسید.

نیمه فروردین گذشته، تفاهمنامه خرید این 60 فروند هواپیمای مسافری 737 مکس بین دو شرکت آسمان و بویینگ به امضا رسیده بود و امروز طی مراسم رسمی با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مقامات رسمی این دو شرکت، قرارداد نهایی منعقد شد.

قرار بر این است که این هواپیماها از سال2022 تا 2024 به تدریج به شرکت هواپیمایی آسمان تحویل شود و در همان سال اول، 5 تا 10 فروند بوئینگ 737 تحویل شرکت آسمان خواهد شد.

هواپیمای بوئینگ 737 یک هواپیمای مسافری 168نفره است که می‌تواند بیش از 4500 کیلومتر پرواز کند و با ورود این هواپیماها به ناوگان هوایی آسمان، ظرفیت صندلی آسمان‌ایر به بیش از 8 هزار صندلی افزایش می‌یابد.

ربیعی گفت: 95 درصد تسهیلات خرید این قراداد را خارجی ها و 5 درصد دیگر را شرکت هواپیمایی آسمان تامین می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد نهایی خرید 60 فروند هواپیمای بویینگ به امضا رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..