تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رئیس پارلمان اروپا به انتخابات بریتانیا

به گزارش افکارنیوز،

«آنتونیو تایانی» رئیس پارلمان اروپا اعلام کرد که نتیجه انتخابات بریتانیا نشان داد که مردم این کشور با ایده خروج سخت از اتحادیه اروپا مخالف هستند.

وی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره‌ دلاسرا» گفت: «نتیجه انتخابات بریتانیا به روشنی نشان داد که ایده خروج سخت از اتحادیه اروپا رد شده است. لندن در این مسیر قرار گرفته که قطع رابطه کامل با اروپا اقدام مثبتی نیست.»

تایانی تاکید کرد که دولتی باثبات در بریتانیا در آغاز مذاکرات برگزیت، موضوعی ضروری است.

ترزا می، 5 هفته پیش ناگهان اعلام کرد انتخابات زودتر از موعد در این کشور برگزار می‌شود تا با شروع مذاکرات برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) با دولتی قوی و اختیارات بیشتر بتواند با 27 عضو دیگر اتحادیه اروپا مذاکره و نتیجه بهتری کسب کند.

اما آنچه مردم بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز، ایرلند شمالی) در 8 ژوئن به داخل صندوق‌های رای انداختند نتیجه متفاوتی به بار داشت و نه تنها حزب محافظه‌کار آراء پیشین خود را از دست داد، بلکه نتوانست حداقل کرسی‌های لازم پارلمان برای تشکیل دولت یکپارچه را کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رئیس پارلمان اروپا به انتخابات بریتانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..