تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس جنجالی محمدرضا گلزار با رئیس جمهور

عکس جنجالی محمدرضا گلزار و رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود روز چهارشنبه 17 خرداد که صبح آن حادثه تروریستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد، هنرمندان به ضیافت افطار رئیس جمهور بروند؛ با تاکید حجت الاسلام روحانی بر عدم تعویق این مراسم، هنرمندان در این ضیافت حضور یافتند.

در این ضیافت تعدادی از هنرمندان به بیان دیدگاه های خود با رئیس جمهور پرداختند؛ البته در این میان انتشار یک عکس جنجالی از لحظه صحبت محمد رضا گلزار و رئیس جمهور حاشیه ساز شد.

این عکس که براساس گفته خبرنگاران عکاس میتواند به نوعی یک شکار لحظه ها باشد و در آن هیچ قصد و نظر خاصی هم وجود نداشته باشد، موجب تعجب و بعضا انتقاد کاربران و علاقه مندان به رئیس جمهور از حالت صحبت گلزار با روحانی شد.

در ادامه این عکس را مشاهده می کنید.

 

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس جنجالی محمدرضا گلزار با رئیس جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..