تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این تاتو قند خون شما را کنترل می کند!

به گزارش افکارنیوز،

محققان موسسه فناوری ماساچوست که این جوهر را ابداع کرده اند ، می گویند: این جوهر تغییر رنگ دهنده، سطح بدن را به 'یک صفحه نمایش تعاملی' تبدیل می کند تا به افراد دیابتی در زمانی که قند خون آنها بسیار پایین یا بالا است، هشدار دهد. 


بر اساس این گزارش، زمانیکه این جوهر تاتو تغییری را در سطح قند  خون حس می کند تغییر رنگ می دهد. بطوریکه وقتی سطح قند خون بدن بالا می رود رنگ این جوهر از آبی به قهوه ای و زمانیکه سطح قند خون بدن کاهش می یابد رنگ جوهر از قهوه ای به آبی تغییر می کند.


این جوهر تغییرات در مایع میان بافتی بدن- مایعی که سلول های بافتی را در بدن احاطه کرده است، حس می کند.


محققان امیدوارند که روزی از این تاتو به عنوان یک روش غیرتهاجمی برای کنترل وضعیت افراد دیابتی استفاده شود.


محققان موسسه فناوری ماساچوست همچنین جوهرهایی ابداع کرده اند که سطوح نمک و pH را حس می کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این تاتو قند خون شما را کنترل می کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..