تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اضطراری پرواز مشهد - اهواز در اصفهان/هواپیمای جایگزین عازم اهواز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان روز شنبه اعلام کرد: پرواز 5657 هواپیمایی آتا مسیر مشهد -اهواز با 158 مسافر به دلیل نقص فنی و اعلام وضعیت اضطراری ساعت 21 و 10 دقیقه شب گذشته بدون مشکل در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

براساس این اعلام، هواپیمای جایگزین برای عزیمت مسافران این پرواز در ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد امروز ( شنبه ) وارد فرودگاه اصفهان شد و در ساعت پنج و 45 این فرودگاه را به مقصد اهواز ترک کرد. 

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است. 

این فرودگاه به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است. 

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اضطراری پرواز مشهد - اهواز در اصفهان/هواپیمای جایگزین عازم اهواز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..