تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نانسی پلوسی: ترامپ باید کمی بخوابد!

کد خبر: ۵۴۷۰۴۱

۱۳  بازدید

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرد که کمی بخوابد.

خبرگزاری ایسنا: رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرد که کمی بخوابد.

نانسی پلوسی، نماینده دموکرات کالیفرنیا در کنفرانس خبری در مورد موضع ترامپ در قبال جیمز کومی، رئیس پیشین اف‌بی‌آی اعلام کرد: من تمام روز به این فکر کردم که به شما بگویم رئیس‌جمهور چه کاری باید انجام دهد. به نظر من ترامپ باید کمی بخوابد.

وی پس از این اظهارات در پیامی در توئیتر خطاب به دونالد ترامپ نوشت: آیا شما مطمئن هستید که به اندازه کافی می‌خوابید؟

پلوسی ادامه داد: شما باید کمی توان و بنیه خود را جمع کنید تا افکار خود را منسجم کنید.

در جلسه شهادت جیمز کومی، وی بارها ترامپ را به عنوان یک دروغگو معرفی کرد و ترامپ در برابر این اظهارت سکوت کرد اما سپس در توئیتر سکوت خود را شکسته و کومی را متهم کرد.

پلوسی اضافه کرد: من فکر نمی‌کنم کاخ سفید شجاعت کافی داشته باشد که اعلام کند ترامپ خارج از وظایف خود عمل می‌کند و یا به او بگوید که توئیت‌هایش باعث تنزل ارزش جایگاهی که او در آن خدمت می‌کند، شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نانسی پلوسی: ترامپ باید کمی بخوابد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..