تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قارچ شکم پُر با پنیر و اسفناج

کد خبر: ۵۴۳۱۶۲

۵۲۹  بازدید

قارچ یکی از سبزیجات خوش طعمی است که اگر در هر غذایی مورد استفاده قرار بگیرد، به آن طعم بسیار عالی خواهد داد. قارچ شکم پر و اسفناج یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان پیش غذا می باشد.

وب سایت ایران کوک: قارچ یکی از سبزیجات خوش طعمی است که اگر در هر غذایی مورد استفاده قرار بگیرد، به آن طعم بسیار عالی خواهد داد. قارچ شکم پر و اسفناج یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان پیش غذا می باشد. مواد لازم:    قارچ ( با قطر تقریبا 5 سانتی ) 48 عدد     پنیر خامه ای 1 بسته     اسفناج خرد شده 1 بسته     پنیر پارمزان 1 پیمانه     نمک 1 قاشق چای خوری     فلفل سیاه 1/2 قاشق چای خوری     فلفل قرمز 1/8 قاشق چای خوری     نان تست خرد شده 1/2 پیمانه     کره یا مارگارین 2 قاشق غذاخوری قارچ شکم پر با پنیر و اسفناج 

طرز تهیه:

1-فر را با دمای 175 درجه گرم کنید. ساقه قارچ ها را جدا کنید. داخل قارچ را برای پر کردن با مواد خالی کنید. قسمت بالایی قارچ ها را جدا نکنید.


2-در یک کاسه بزرگ، پنیر خامه ای، اسفناج، نیمی از پنیر پارمزان، نمک و فلفل ها را مخلوط کنید. قارچ ها را با مواد پر کنید. سپس بر روی سینی فر قرار دهید.

3-در یک کاسه کوچک، باقی پنیر پارمزان، نان تست خرد شده و کره یا مارگارین را مخلوط کنید.  مواد را بر روی قارچ های شکم پر بریزید و به آرامی فشار دهید.

4-سینی را در فر قرار دهید. 20 تا 22 دقیقه زمان برای حرارت دهی قارچ ها مورد نیاز است.

5-پس از حرارت دهی غذا را سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قارچ شکم پُر با پنیر و اسفناج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..