تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت زیبای رونالدو در دیدار پرتغال و لتونی

مهاجم تیم‌ ‌ملی پرتغال در جریان دیدار برابر لتونی حرکت زیبایی انجام داد.

به گزارش شمانیوز: پرتغال جمعه شب در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر لتونی قرار گرفت و توانست با سه گل پیروز شود. کریستیانو رونالدو در این بازی دبل کرد اما در جریان این دیدار اتفاق جالبی برای او رخ داد. ناگهان یک کودک از ماموران امنیتی عبور کرد و وارد زمین شد تا فوتبالیست محبوب خود یعنی رونالدو را در آغوش بگیرد.
این اتفاق اغلب برای رونالدو و لیونل مسی، دو ستاره کنونی فوتبال جهان رخ می‌دهد. مهاجم پرتغالی در این لحظه دوباره همچون یک ستاره عمل کرد و اجازه داد هوادار کوچکش او را در آغوش بگیرد. سپس مامور امنیتی پسر بچه را بدون هیچ مشکلی از زمین خارج کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت زیبای رونالدو در دیدار پرتغال و لتونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..