تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده های دارای معلول صاحب مسکن می‌شوند

به گزارش افکارنیوز،

 انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار توانستیم ردیف بودجه برای این منظور بگیریم، افزود: هم اکنون ۴۳ هزار مسکن برای معلولان در دست احداث است که بین ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی هدفگذاری برای تکمیل مسکن خانوارهای دارای دومعلول را تا پایان سال ۱۳۹۷ عنوان کرد و گفت: از ۱۱هزار خانوار دارای دو معلول تاکنون به حدود ۲۹۰۰ خانوار، مسکن واگذار شده است.

وی پیش بینی کرد تا پایان سال جاری به چهار هزار خانوار دارای دو معلول مسکن واگذار شود و مابقی تا پایان سال ۱۳۹۷ صورت گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: برای خانوارهای دارای دو معلول در مناطق شهری ۱۵۰ میلیون ریال از طریق بنیاد مستضعفان، ۱۰۰ میلیون ریال از طریق سازمان بهزیستی و ۵۰ میلیون ریال هم از سوی خیرین مسکن ساز تأمین مالی می‌شود.

وی در ادامه دربارهٔ ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول در مناطق روستایی گفت: برای این منظور ۱۰۰ میلیون ریال بنیاد مستضعفان، ۸۰ میلیون ریال سازمان بهزیستی و ۲۰ میلیون ریال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین مالی را بعهده دارند.

محسنی بندپی افزود: هر خانواری که دارای دو فرزند معلول است و به هر علتی تاکنون ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سازمان بهزیستی برای ثبت نام اقدام کنند.

وی در پایان گفت: لایحه مساعدت‌های اجتماعی هنوز به مجلس نرفته اما سیاست سازمان بهزیستی تخصیص مسکن به خانوارهای دارای معلول است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده های دارای معلول صاحب مسکن می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..