تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیون حامل شن، خودروی شاسی بلند را در خیابان مدفون کرد + فیلم

تصادف عجیب؛ کامیون حامل شن، خودروی شاسی بلند را در خیابان دفن کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار معجزه آسای یک راننده خودروی شاسی بلند را  از مرگ به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که  این راننده خودوری شاسی بلند  تلاش می کند تا از یک کامیون سبقت بگیرد اما ناگهان با انحراف به راست، هر دو خودرو با یکدیگر تصادف می کنند.  بعد از برخورد شدید دو خودرو به یکدیگر، بار کامیون که شن بود روی خودروی سواری ریخته و راننده را مدفون کرد. بلافاصله راننده کامیون  از ماشین بیرون آمده و به کمک راننده خودروی شاسی بلند شتافت.  سرانجام وی با کمک چند رهگذر و بعد از کنار زدن  شن ها، موفق به نجات جان راننده  خودروی شاسی بلند شدند.
گفتنی است؛  همچنین در این ویدئو  دیده می شود که دقیقا لحظاتی پیش از این حادثه، یک تانکر حامل سوخت محل حادثه را ترک می کند.
  انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیون حامل شن، خودروی شاسی بلند را در خیابان مدفون کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..