تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع همکاری با مجری تلویزیونی به علت توهین به ترامپ

سی ان ان همکاری با یک مجری تلویزیونی را به این علت که وی در پیامی توییتری درباره حملات تروریستی لندن به ترامپ توهین کرد ، قطع کرد.

شبکه «سی ان ان» روز جمعه همکاری با یک نویسنده و مجری تلویزیونی دیگر به نام «رضا اصلان» را قطع کرد. این قطع همکاری کمتر از یک هفته پس از آن روی داد که وی به شکلی توهین آمیز، در پیامی توییتری درباره حملات تروریستی لندن، به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.

شبکه خبری «سی ان ان» در این باره اعلام کرد این شبکه قصد ندارد فصل دوم مجموعه «بیلیور (به معنای با ایمان)» را که درباره ادیان مختلف است و توسط اصلان اجرا می شد ادامه دهد. فصل اول این مجموعه سال گذشته به نمایش در آمد.

اعلام این خبر در حالی است که دو هفته پیش نیز شبکه سی ان ان، «کیتی گریفین» کمدین و یکی از میزبانان برنامه سالانه جشن «شب سال نو» را اخراج کرد. پیش از این اقدام، عکسی از گریفین منتشر شده بود که وی را با تصویر سر قطع شده ترامپ نشان می داد.

اصلان که از اظهار نظر ترامپ در رسانه های اجتماعی درباره حملات تروریستی لندن خشمگین بود، شنبه گذشته در پیامی توییتری نوشت "این کثافت، فقط مایه شرمساری آمریکا و لکه ای بر ریاست جمهوری این کشور نیست، بلکه وی مایه ننگ بشریت است."

اصلان همچنین در پیام توییتری خود نوشت ترامپ "یک کودک مردنما است که در زمان بحران باید به او بی توجهی کرد."

این مولف که متولد ایران است، بعدا بابت "گزینش کلمات" خود پوزش خواست و شبکه سی ان ان نیز بیانیه ای را صادر و طی آن اعلام کرد "این گونه گفتمان هرگز مناسب نیست." اما این اقدام برای نجات برنامه اصلان کافی نبود.

اصلان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد از سی ان ان بابت اینکه به مجموعه وی شانس پخش شدن را داده، متشکر است.

وی افزود: "در این دوران سیاست زده، مسیر گفتمان ملت ما پیچیده و دشوار شده است. و من از این موضوع آگاهی دارم که سی ان ان باید علامت تجاری خود را به عنوان یک خروجی اخبار بی طرف مورد حفاظت قرار دهد. به شکل مشابه، من نیز باید به رای و عقیده خود احترام بگذارم. من یک خبرنگار نیستم. من یک مفسر اجتماعی و یک پژوهشگر هستم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع همکاری با مجری تلویزیونی به علت توهین به ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..