تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج رضا اصلان مجری و کارشناس ایرانی- آمریکایی از سی ان ان به دلیل توهین به ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کانال تلوزیونی سی ان ان آمریکا همکاری خود را با رضا اصلان، نویسنده و مجری تلوزیونی مشهور ایرانی- آمریکایی، یک هفته بعد از انتقاد شدید وی از ترامپ پس از حادثه حمله تروریستی لندن، قطع کرد.
 

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، کانال تلوزیونی سی ان ان روز جمعه اعلام کرد، ارتباط و همکاری خود را با رضا اصلان که مجری برنامه 'Believer' این کانال تلویزیونی بود، قطع کرده است.

اخراج رضا اصلان مجری و کارشناس ایرانی- آمریکایی از سی ان ان به دلیل توهین به ترامپ 

این کانال تلوزیونی گفت که برای ساخت فصل دوم این برنامه دیگر با اصلان همکاری نخواهد کرد. اصلان در این برنامه به بررسی ادیان و مذاهب مختلف می پرداخت.

رضا اصلان بعد از واکنش ترامپ نسبت به حمله تروریستی لندن و در پی انتقاد شدید نسبت به دونالد ترامپ و عبارتی که به انگلیسی توهین محسوب می شود، مورد توبیخ سی ان ان قرار گرفت. اصلان در توئیتی ترامپ را مایه خجالت بشریت دانسته بود.

وی همچنین در توئیتی دیگر ترامپ را مرد کودک مانندی دانسته که باید در مواقع بحران نادیده انگاشته شود.

در دو هفته اخیر این بار دوم است که سی ان ان مجبور به قطع همکاری با یکی دیگر از کارشناسان و مجری های خود می شود. دو هفته پیش 'کتی گریفین' بعد از انتشار ماسک خونین از چهره ترامپ که بر دستان خود داشت از کار در این کانال خبری برکنار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج رضا اصلان مجری و کارشناس ایرانی- آمریکایی از سی ان ان به دلیل توهین به ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..