تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل ناشنوا را شناسايي كنيد

قاتل ناشنوايي كه ۱۵ سال قبل در لواسانات مرتكب قتل شده بود، نتوانسته هويت خودش را شناسايي كند.

به گزارش اعتماد، سال ٨١ يك مرد ناشنوا، مردي را در لواسانات تهران به قتل رساند و بازداشت شد. قاتل در همان ابتداي تحقيقات به قتل اعتراف كرد و تحقيقات از شاهدان وقوع قتل نيز حاكي از آن بود كه اين مرد ناشنوا، قاتل است. 

اين قاتل كه در زندان به ناصر معروف است و ساير زندانيان او را به اين نام مي‌شناسند در دادگاه با درخواست اولياي‌دم مقتول به قصاص محكوم شد. 

ناصر با گذشت ١٥ سال از وقوع قتل نتوانسته هويت خودش را به ياد بياورد و تاكنون هيچ شخصي براي شناسايي وي قدم نگذاشته است همچنين وي سابقه كيفري نيز نداشته و اين امر باعث طولاني شدن روند رسيدگي به پرونده و اجراي حكم شده است. 

اين اتفاقات در حالي به وقوع پيوسته كه اولياي دم مقتول اعلام كرده‌اند حاضرند با گرفتن ديه از قصاص صرف نظر كنند اما عدم شناسايي هويت اين قاتل در پرونده مشكل ايجاد كرده است.

قاتل ناشنوا را شناسايي كنيد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل ناشنوا را شناسايي كنيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..